Procentul oamenilor care nu au avut niciodată în viaţă datorii este nesemnificativ în raport cu al celor care le-au făcut din diverse motive. În bani, sub formă de credite sau pentru diverse servicii/bunuri, datoriile sunt o constantă în vieţile celor mai mulţi. Datoriile ajută dacă se fac responsabil şi creează probleme atunci când nu se plătesc.

Situaţiile în care persoanele care au de plătit rate şi nu le mai plătesc, nu sunt izolate - aceste datorii fiind aferente unui contract încheiat cu o instituţie bancară sau cu o companie de la care au primit diverse servicii. Într-un astfel de context, creditorii iniţiali (banca/companie servicii) aleg să cesioneze creanţele, fără să fie necesar să ceară acordul persoanei cu datorii, debitele urmând să fie gestionate de o companie care se ocupă cu managementul creanţelor, precum KRUK România.

Transferul gestionării datoriei de la creditorul iniţial la KRUK este anunţat printr-o înştiinţare pe care clientul o va primi în formă scrisă. Lesne de înţeles că în momentul în care are loc cesiunea, KRUK primeşte de la creditorul iniţial inclusiv datele de contact ale persoanelor cu datorii, pentru a putea iniţia comunicarea cu acestea.

Comportamentul oamenilor cu datorii este diferit în astfel de cazuri. Unii ignoră notificarea pe care o primesc de la KRUK, fără să realizeze că astfel resping şi soluţii pentru evitarea executării silite oferite de această companie. Alţii, dau curs notificării şi acţionează responsabil, contactând compania. În acest demers pot folosi funcţiile de contact de pe e-kruk.ro, în mod special chat şi email, pentru a primi ajutor sau clarificări.

Cesiunea datoriei către KRUK este însoţită de o serie de beneficii pentru clienţi

Cei care iau în serios înştiinţarea pe care o primesc despre cesiune, se vor bucura rapid de mai multe beneficii KRUK.

Angajamentul de plată este un avantaj important pentru clienţii KRUK

Acest document face posibil ca plata în rate la KRUK să fie plătită eşalonat, lunar. Cel mai important avantaj al semnării documentului ţine de faptul că valoarea ratelor este stabilită de client.

Citeste si:
Gigi Becali, reacție cutremurătoare în ceea ce privește războiul...
Gigi Becali, reacție...

Practic, oamenii cu dosare gestionate de companie ştiu cel mai bine cât îşi pot permite să plătească lunar, în funcţie de veniturile pe care le au. În mod cert, în plata datoriilor nu se poate lua în calcul "poate vor fi plătite". Acestea trebuie să fie plătite, iar faptul că pot fi achitate în rate uşor de suportat este un avantaj semnificativ pentru clienţii cu datorii.

Prin Programul Dorinţe Împlinite şi altele similare, KRUK îşi răsplăteşte clienţii

KRUK răsplăteşte clienţii responsabili cu premii importante – Programul Dorinte Implinite fiind un exemplu elocvent. Clienţii care îşi plătesc la timp ratele primesc puncte de loialitate cu care pot achiziţiona diverse coduri cadou pentru plata ratelor sau pentru achiziţia de produse/servicii de la partenerii din Benefit System (Programul Dorinţe Împlinite se accesează din platforma BenefitSystem; printre parteneri se numără farmacii, clinici medicale şi dentare, restaurante, săli de sport, operatori de turism etc.).

Citeste si:
Datorie de 520.000 de lei la lăutari a unei primării din Vâlcea
Datorie de 520.000 de lei la...

Dorinte Implinite nu este singurul Program prin care compania răsplăteşte loialitatea clienţilor săi. Recent, s-a încheiat şi concursul „Calendarul cu surprize”, desfăşurat în perioada sărbătorilor de iarnă, în cadrul căruia s-au câştigat 22 de premii – vouchere digitale cu valori importante.

Plata online este un alt avantaj pe care KRUK îl oferă clienţilor săi

eKRUK este o platformă online pe care clienţii îşi pot plăti în siguranţă, confortabil şi rapid ratele. Plătind online, clienţii au control asupra plăţilor pe care le fac, câştigă timp pentru că evită aglomeraţia din fata ATM-urilor sau ghişeelor. Online pot face plăţi la ce oră îşi doresc, pot să plătească rata din orice locaţie, chiar şi din străinătate.


Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 26 Ianuarie 2022 - 01 : 01

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.