In timpurile pe care le traversam, valorile evolueaza si odata cu acest lucru putem sa vorbim despre crearea unui concept de sustenabilitate: relevant si credibil.
Relatiile avantajoase dintre companie si parteneri genereaza valoare, dar asta implica o serie de actiuni care trebuie sa traverseze alte etape normale si bine insusite precum:
O buna organizare interna la nivel de departamenteOrganizarea interna pe departamente bine stabilite contribuie la functionarea in parametri optimi ai companiei, imbunatateste continuu performantele acesteia si o ajuta sa evolueze in raport cu nevoile si așteptarile tuturor partilor interesate.
Acest tip de abordare eficientizeaza metodele de lucru, resursele, timpul si nu in ultimul rand, obtinerea rezultatelor scontate.
De exemplu, in cadrul Departamentului Financiar, instalarea unui program de contabilitate de cea mai buna calitate este imperios necesar indiferent de domeniul de activitate al organizatiei pentru ca ajuta la gestionarea documentelor, realizarea rapoartelor, reducandu-se in acest fel probabilitatea erorilor si a intarzierilor.
Procese si fluxuri corecte de lucru
Orientarea de catre client si obtinerea celor mai bune rezultateOrientarea catre client trebuie sa cuprinda pe de o parte atat intelegerea nevoilor si asteptarilor, iar pe de alta parte, si asumarea livrarii rezultatelor promise. Comunicarea catre personal are un rol definitoriu. Mai departe, suportul si orientarea activitatilor trebuie sa se intample astfel incat produsele si serviciile oferite sa se ridice la nivelul asteptarilor si sa atinga toate punctele stabilite.
Dezvoltarea conceptului de cultura organizationala
Astrologia ta personală: Descoperă căile cosmice către succes și...
Este esential ca aceasta combinatie de elemente sa devina cadrul de referinta pentru membrii companiei si sa devina motorul care ajuta la atingerea scopurilor.
Recunoasterea si recompensarea meritelor angajatilorDezvoltarea profesionala merge concomitent cu cea personala, asadar este esential ca fiecare angajat sa fie motivat (din toate punctele de vedere) sa isi depaseasca conditia, sa isi imbunatateasca metodele de lucru si sa se identifice cu schimbarile survenite la un moment dat in cadrul organizatiei. Este ideal ca angajatorul sa ii creeze de noi oportunitati care sa il ajute sa evolueze in acest sens prin: cursuri de perfectionare, programe de instruire si alte module specifice.
De ce este important să construim cu o firmă autorizată și cu...
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Interviu cu Marian Ion, CEO ING Hubs, IT-ist de pe vremea când a apărut...
Sursa: wall-street.ro