Exista o gramada de consilieri care sunt dispusi sa le satisfaca cerintele, iar unii manageri de active isi incurajeaza clientii sa isi faca din vreme planuri cu privire la funeraliile lor, nu doar pentru a usura durerea celor care raman in urma, dar si din motive fiscale.
"Exista un set de asteptari cu privire la modul in care ar trebui sa iesi de pe scena", spune Ted Klontz, director general la Klontz Consulting Group. Potrivit acestuia, deseori oamenii de afaceri si miliardarii concureaza in mod agresiv in timpul vietii, iar aceasta concurenta "nu inceteaza nici macar atunci cand vine vorba de moarte".
Unii aleg sa fie condusi pe ultimul drum de coruri de cantareti de muzica gospel sau isi duc rudele si prieteni in destinatii exotice pentru funeralii personalizate, informeaza Agerpres.
"Orice putem face care este legal si nu afecteaza integritatea profesiei noastre, vom face", spune William Villanova, manager la Frank E. Campbell Funeral Chapel din New York care se lauda ca este firma de pompe funebre a starurilor.
De asemenea, managerii de averi si contabilii isi consiliaza clientii instariti "sa abordeze subiectul propriei mortalitati", sustine Elizabeth Meyer, care lucreaza in calitate de consultant funerar pentru familiile instarite si afacerile interesate sa investeasca in aceasta industrie. "La un anumit nivel economic, planificarea sfarsitului vietii este un subiect ce tine de fiscalitate", spune Meyer.
Acest lucru este cu atat mai adevarat cu cat costurile se pot ridica la cateva milioane de dolari. De exemplu, o cripta amplasata in subsolul catedralei Sfantul Patrick din New York este disponibila pentru sapte milioane de dolari si exista deja trei familii instarite care si-au manifestat interesul pentru ceea ce este unul din putinele locuri de inmormantare din Manhattan.
Sa iti petreci eternitatea intr-un sicriu placat cu aur in catacombele unei catedrale de 200 de ani ar putea fi apogeul unei vieti traite cum trebuie.
Victor Dorobanțu, Thing din „Wednesday”, despre rolul pe care l-a...
Despre autor:
Crede cu tărie că “informația este putere” și visează ca, în viitor, să aibă o afacere în domeniul educației.
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Când nu mai poți avea încredere în nimeni... ai încredere în sufletul tău
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
George SmartEU oferă acces la informații despre fonduri europene
Sursa: futurebanking.ro
-
România ar putea avea un nou punct de trece a frontierei cu Ungaria....
Sursa: wall-street.ro