Business8 Martie 201714:45

Lectura de 2 minute

Reteaua de sanatate Regina Maria a incheiat anul 2016 cu o cifra de afaceri de 91 milioane de euro, inregistrand o crestere de aproape 40%, cea mai mare dintre jucatorii de top de pe piata serviciilor medicale private din Romania.

Astfel, furnizorul urmeaza acelasi trend ascendent al ultimilor ani, in care a raportat anual cresteri organice de doua cifre. Totodata, Regina Maria isi pastreaza o pozitie dominanta si pe segmentul pachetelor medicale pentru companii, cu un portofoliu de aproape 400.000 de pachete de preventie – cu peste 20% mai mult fata de 2015 si cu 10% peste tinta bugetata pentru finalul anului trecut.

Pentru anul 2017, Reteaua de sanatate Regina Maria are ca obiectiv o crestere de 30% a cifrei de afaceri, procent obtinut in mare parte organic, dar si prin achizitiile pe care compania le are in plan si in acest an.

”Am crezut de la inceput ca o strategie axata pe calitate va aduce mai multe roade si iata ca rezultatele sunt vizibile si constante. REGINA MARIA a avut, si de aceasta data, o crestere mult peste media pietei, de aproximativ patru ori mai mare, bazata in primul rand pe o crestere organica, dar si pe o analiza extrem de atenta a oportunitatilor de investitie. In ultimii ani, Regina Maria a fost in prim-planul celor mai importante tranzactii din piata, iar in 2017 vom continua expansiunea. Avem un buget de achizitii similar celui de anul trecut si analizam toate oportunitatile din piata cu cea mai mare deschidere”, a punctat Fady Chreih, CEO al Retelei de sanatate Regina Maria.

Reteaua de sanatate REGINA MARIA: cea mai mare crestere pe segmentul pachetelor medicale corporate

Potrivit unui comunicat remis 9am, Regina Maria a depasit valorile bugetate anul trecut pe segmentul corporate si are in portofoliul actual aproape 400.000 de abonamente medicale pentru companii, cu peste 20% mai mult decat la finalul anului 2015. Astfel, furnizorul isi pastreaza pozitia dominanta intr-o piata care a depasit semnificativ pragul de 1 milion de pachete de preventie. Compania este prima care a introdus abonamentele medicale in Romania, in urma cu 21 de ani, ulterior lansand si primele pachete medicale individuale, adresate persoanelor fizice. Din 2016, Reteaua Regina Maria ofera si primele pachete de pe piata destinate IMM-urilor si start-up-urilor, indiferent de numarul de angajati.

”2016 a urmat acelasi trend ascendent din ultimii ani si avem toate premisele sa credem ca pana in 2020 acest segment de business se va dubla. Abonamentele medicale sunt cele mai atractive pentru companii si pentru angajati. Mai mult, din luna ianuarie a acestui an, abonamentele de sanatate achitate de angajati sunt deductibile – o masura pe care am sustinut-o. Luand in considerare acesti factori, precum si semnalele pozitive primite de la clientii nostri, obiectivul Regina Maria de crestere pe segmentul corporate este de aproximativ 15% in 2017. Suntem interesati sa crestem business-ul si in zona companiilor mici si mijlocii, pentru care am creat pachete de preventie dedicate.”, a adaugat Fady Chreih.

Compania reuneste, in prezent, peste 3500 de angajati si colaboratori. Doar anul trecut au fost create, in cadrul Retelei de sanatate Regina Maria, 700 de noi locuri de munc

Citeste si:
Dancila: PSD recastiga increderea romanilor care ne-au votat in 2016
Viorica Dancila: PSD a...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.