Vanzarile de bomboane de ciocolata, cosmetice, vinuri si flori cresc de zeci de ori de sarbatori precum Sfantul Valentin (14 Februarie), Dragobete (24 Februarie), 1 Martie si 8 Martie, potrivit estimarilor retailerilor.

"Romanii sunt euforici cand este vorba de sarbatori. Vanzarile cresc pentru unele produse cu sute de procente, chiar cu 1.500%. Cosmeticele au cea mai mare crestere, dupa care urmeaza fructele exotice, ciocolata, vinul, lenjeria intima", a declarat directorul de marketing al Carrefour Romania, Andreea Mihai.

La randul sau, Marius Dosinescu, directorul executiv si fondatorul floridelux.ro, spune ca vanzarile de flori cresc in perioada acestor sarbatori de pana la 10 ori.

"Vanzarile de flori cresc de pana la 10 ori, iar de Craciun chiar si mai mult, depinde de strategia fiecarui comerciant in parte", a aratat Dosinescu, scrie MEDIAFAX.

Carrefour opereaza in Romania patru formate de magazine, cu un total de 163 de magazine - 25 hipermarketuri Carrefour, 78 supermarketuri Market, 59 magazine de proximitate Express si un magazin online. Retailerul a avut in 2012 vanzari totale de 986 milioane euro, fara TVA, in crestere cu 3% fata de 2011, si un profit de 23 milioane euro.

Reteaua florariilor FlorideLux, cu o experienta de peste 10 ani pe piata din Romania, planuieste ca pana la finalul anului 2015 sa deschida 50 de francize, inclusiv in afara tarii. Anul trecut, compania a deschis o franciza la Brasov, iar in acest an urmeaza una la Cluj-Napoca. Pentru 2013, florariile estimau afaceri de 750.000 euro.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.