Acest tip de tichete de masa vor functiona precum un portofel electronic.
Pentru a fi valabile, cardurile trebuie sa contina informatii precum: numele si prenumele salariatului care are dreptul sa le utilizeze, numele si adresa emitentului si perioada de valabilitate, potrivit digi24.ro. Tichetele in format electronic nu vor putea fi utilizate pentru achizitionarea de tigari sau produse alcoolice.
Tichetele de masa electronice functioneaza similar tichetelor de masa pe hartie in ceea ce priveste procesul de comanda, care apartine angajatorului. Distribuirea tichetelor electronice nu va fi realizata de angajator, asa cum se intampla in prezent cu tichetele pe suport hartie, ci de catre unitatea emitenta, scrie avocatnet.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro