Autoritatea Nationala pentru Turism a comandat anul acesta unei alte retele de televiziune, tot americane, realizarea unei strategii de promovare turistica, scrie romanialibera.ro.

Este vorba de reteaua Scripps Networks International Limited care pentru suma de 904.534 euro fara TVA, au conceput, filmat, realizat, montat o serie de clipuri publicitare despre Romania.

Acestea vor fi difuzate timp de un an pe unul dintre posturile detinute de aceasta companie, anume Travel Channel. Fata de campania realizata in 2011 de CNN, de data aceasta conceptul pare unul mai unitar si se bazeaza pe ideea potrivit careia Romania ofera peisaje, traditii neatinse de vreme, locuri si animale salbatice ferite de noile “castiguri” ale modernitatii, o tara unde te poti simti “ca odinoara”.

De altfel, in acest moment, au fost finalizate de catre compania americana sapte videoclipuri de promovare din cele “24 de filme scurte/vignette de 3 minute si 1 minut care vor promova brandul de turism, traditii romanesti si cele 6 produse (circuitele culturale, turismul in natura, turismul rural, city break, turismul activ si de aventura, turismul balnear si wellness)”,
asa cum au informat reprezentantii Autoritatii Nationale pentru Turism.

Cele mai frumoase sate din Romania

Clipurile sunt difuzate tot sub simbolul turistic inventat in mandatul Elenei Udrea, celebra frunza si au meritul de a mai diminua din imaginile-cliseu dar si din stereotipurile legate de turismul romanesc.

Gata cu frunza lui Udrea? Maria Grapini se gandeste sa schimbe logo-ul Romaniei

Contractul a fost semnat pe 28 martie 2013, iar proiectul este finantat din fonduri europene in cadrul Programului Operational Regional.

Ce parere aveti despre cum este prezentata Romania in aceste videoclipuri?

Vezi mai multe filmulete pe canalul Vimeo al Travel Channel


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.