Noul ministru al Turismului, Maria Grapini, a declarat, luni, ca va analiza eficienta „frunzei” fostului ministru, Elena Udrea, in promovarea turismului romanesc, iar daca se va dovedi ca logo-ul a fost ineficient, acesta va fi schimbat.

„Vom analiza cat a costat brandul si ce a adus el. Daca nu a adus ce trebuie, trebuie schimbat. Nu tin neaparat sa inlocuiesc brandul, dar daca analiza va arata ca brandul nu ne-a adus ce ne-am propus, atunci se poate schimba. Sunt indicatori foarte clari care spun lucrul acesta”, a declarat luni Maria Grapini, intr-o conferinta de presa sustinuta la Timisoara.

Anul 2013 nu se anunta unul prea bun pentru ministerul condus de Grapini, fiindca exista mai multe procese din perioada mandatului Elenei Udrea care trebuie rezolvate. Mai mult, ministerul condus de conservatoare nu va avea foarte multi bani anul viitor.

„Mi-am asumat un portofoliu foarte greu. Am preluat IMM-urile si in 26 decembrie plec la Bucuresti sa-mi preiau atributiile de la Ministerul Turismului. Stiu ca sunt multe incurcaturi aici. O sa preiau si niste procese de pe vremea doamnei Udrea”, a mai spus Grapini, citata de adevarul.ro.

Retail jobs

Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.