Beauty 30 Mai 2022 09:33 de Alexandra Chivu
Levi’s readuce în garderoba fiecăruia colecția Fresh Produce, cu un twist ce evidențiază tendințele secolului 21 – accentul cade pe o atitudine sustenabilă, unde coloranții folosiți provin din surse naturale, cum ar fi plantele.

Colecția Levi’s Fresh reinventează metodele tradiționale de manufacturare. Prima inovație e vizibilă în sursa vopselelor folosite pentru colorarea articolelor vestimentare. Coloranții folosiți sunt pe bază naturală, lucru care în mod firesc ar oferi niște nuanțe pământii hainelor. Însă, Levi’s reușește să creeze o modalitate prin care aceste nuanțe sunt vibrante și expresive, precum piersică, lavandă, roz și galben. Tehnologia din spatele acestor coloranți a fost special concepută pentru a necesita mai puține instrumente auxiliare și resurse umane, fără a compromite rezistența și aspectul culorilor. Rezultatul este un proces de vopsire durabil și inovator. Toate vopselele folosite în cadrul colecției având un conținut minim de plante sau minerale de 50%.

Economisirea apei reprezintă o altă prioritate a colecției Levi’s Fresh. Dorindu-se ca această colecție să aibă un nivel de durabilitate cât mai ridicat cu putință, tehnologia din spatele morilor de țesături folosite se concentrează în jurul unui proces de osmoză inversă, care funcționează pe baza apei reciclate provenită din procesarea umedă. Alte tehnici de economisire a apei au inclus vopsirea cu ultrasunete a fibrelor, coloranții pigmentați direcți și vopsirea topurilor la spălătorii folosind apă reciclată și echipament econom din punct de vedere energetic.

Conceptul din spatele acestei colecții este despre look-uri monocromatice, fie în întregime, fie combinate într-un mod cât mai creativ cu putință. Articolele vestimentare care definesc

Citeste si:
The Visionary Lab, Vitra și Levi’s, elaborează Icons Re/Outfitted -...
The Visionary Lab, Vitra și...

colecția Levi’s Fresh sunt un blug 551Z Straight Crop și un Trucker de tip II în toate cele patru culori menționate mai devreme. De altfel, se mai disting în colecție și o jachetă moale, supradimensionată, cu buzunar tip marsupiu; un pantalon scurt din twill plisat Levi’s XX Chino; un pantalon scurt Utility High Loose, o haină din bumbac cu buzunare, o rochie din denim până la nivelul gambelor și o gamă de tricouri Red Tab Vintage. Pentru a avea un look definit și complet, Levi’s include și pălării – un bucket hat din twill de bumbac și un beanie din tricot.

Nu în ultimul rând, un alt strop de nostalgie și culoare care ne întoarce pe toți cu gândul la colecția Fresh Produce din anii 1970 e reprezentată de faptul că întreaga gamă de produse include tab-uri speciale cu fructe și legume, o abordare alternativă a tab-urilor cu morcovi incluse în varianta originală.

Citeste si:
Tendințele anului 2024 în design interior: mobilier cu linii...
Tendințele anului 2024 în...

Despre brandul Levi’s

Brandul Levi’s simbolizează stilul american clasic și cool fără efort. De la inventarea lor de către Levi Strauss & Co. în 1873, blugii Levi’s au devenit una dintre cele mai recunoscute articole de îmbrăcăminte din lume, captând imaginația și loialitatea oamenilor de generații. Astăzi, portofoliul de mărci Levi’s continuă să evolueze printr-un spirit de pionierat și inovator neobosit, care este de neegalat în industria de îmbrăcăminte. Gama noastră de îmbrăcăminte de blugi și accesorii de top este disponibilă în peste 110 de țări, permițînd persoanelor din întreaga lume să-și exprime stilul propriu. Pentru mai multe informații despre marca Levi’s, produsele și magazinele sale, vă rugăm să vizitați levi.com.

Citeste si:
Toamnă: cele mai frumoase tendințe în materie de pantofi 
Toamnă: cele mai frumoase...

Despre autor:

Alexandra Chivu
Alexandra Chivu scrie pentru 9AM din anul 2021, iar în prezent ocupă funcția de redactor-șef. Ea și-a început activitatea în presă în 2016, în cadrul Facultății de Jurnalism, unde a scris câteva articole pentru site-ul instituției. Ulterior, a publicat materiale în ziarul „Ultimă oră”. Și de aici a început greul. Primul impact important în carieră a fost în cadrul Digi FM, unde a redactat știri de radio. A început munca la revista Ciao, în 2017. Nu a poposit și a continuat la Fanatik, din 2018 până în 2019. În paralel, benevol, s-a ocupat în câteva rânduri de pagina de Facebook SOS Autism Brăila. Din 2019 și până în 2021 a lucrat la Playtech, apoi a ajuns în prezentul numit 9AM.
Mai multe

Ultima actualizare: 30 Mai 2022 - 09 : 05

Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.