Rezultatele bune ale echipei nationale din ultima perioada si mai ales calificarea dupa opt ani la un turneu final au facut ca tot mai multe firme importante sa se bata pentru a prinde macar un colt pe echipamentul tricolorilor. Federatia Romana de Fotbal (FRF) a anuntat ca va avea un buget de aproximativ zece milioane de euro in 2008, banii provenind in cea mai mare parte de la UEFA, ca urmare a participarii la Euro 2008, dar si de la parteneri.
La sfarsitul acestui an expira insa doua dintre contractele importante ale FRF, sponsorizarile de la Bergenbier si Vodafone.
Surse din FRF sustin ca exista deja negocieri avansate pentru ca Golden Brau sa intrerupa parteneriatul solid al FRF cu Bergenbier, suma pusa in joc fiind de 1,4 milioane de euro.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Raiffeisen Bank are o ofertă la creditele ipotecare
Sursa: futurebanking.ro
-
Când îți poți spune povestea fără să plângi, înseamnă că te-ai vindecat
Sursa: kudika.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 6-12 mai
Sursa: garbo.ro
-
TEDi continuă expansiunea în România și se apropie de borna de 40 de magazine
Sursa: retail.ro
-
GRAFIC: Cât timp îi ia unui hacker să-ți spargă parola în 2024. Dacă o ai...
Sursa: wall-street.ro