Rezultatele bune ale echipei nationale din ultima perioada si mai ales calificarea dupa opt ani la un turneu final au facut ca tot mai multe firme importante sa se bata pentru a prinde macar un colt pe echipamentul tricolorilor. Federatia Romana de Fotbal (FRF) a anuntat ca va avea un buget de aproximativ zece milioane de euro in 2008, banii provenind in cea mai mare parte de la UEFA, ca urmare a participarii la Euro 2008, dar si de la parteneri.
La sfarsitul acestui an expira insa doua dintre contractele importante ale FRF, sponsorizarile de la Bergenbier si Vodafone.
Surse din FRF sustin ca exista deja negocieri avansate pentru ca Golden Brau sa intrerupa parteneriatul solid al FRF cu Bergenbier, suma pusa in joc fiind de 1,4 milioane de euro.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Shakira, virală pe TikTok după ce a vorbit în limba română. Cum a ajuns...
Sursa: kudika.ro
-
Intimitățile unei fete cuminți
Sursa: garbo.ro