Dincolo de reglementarile UEFA, fiecare asociatie nationala decide modul in care redistribuie biletele catre suporteri, cu respectarea unor directive ale forului continental, care interzice asocierea cu terte institutii pentru comercializarea biletelor sau oferirea acestora drept premii. Majoritatea asociatiilor au copiat modelul UEFA si au ales modalitatea vinzarii biletelor catre public prin intermediul Internetului, in urma unei trageri la sorti in cazul in care numarul solicitantilor il depaseste pe cel al biletelor. FRF a decis ca 30% din cele aproape 19.000 de bilete care i-au revenit sa le directioneze catre delegatia oficiala si „familia fotbalului“, iar 15 procente sa le revina sponsorilor si partenerilor. Astfel ca publicul larg se va bate pe restul de 55 la suta din bilete, aproape 10.300. O situatie fara precedent printre asociatiile care au publicat pina acum „desfasuratoarele“ si din care rezulta ca federatiile isi opresc pentru membri si apropiati maximum 30 de procente.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro