Dincolo de reglementarile UEFA, fiecare asociatie nationala decide modul in care redistribuie biletele catre suporteri, cu respectarea unor directive ale forului continental, care interzice asocierea cu terte institutii pentru comercializarea biletelor sau oferirea acestora drept premii. Majoritatea asociatiilor au copiat modelul UEFA si au ales modalitatea vinzarii biletelor catre public prin intermediul Internetului, in urma unei trageri la sorti in cazul in care numarul solicitantilor il depaseste pe cel al biletelor. FRF a decis ca 30% din cele aproape 19.000 de bilete care i-au revenit sa le directioneze catre delegatia oficiala si „familia fotbalului“, iar 15 procente sa le revina sponsorilor si partenerilor. Astfel ca publicul larg se va bate pe restul de 55 la suta din bilete, aproape 10.300. O situatie fara precedent printre asociatiile care au publicat pina acum „desfasuratoarele“ si din care rezulta ca federatiile isi opresc pentru membri si apropiati maximum 30 de procente.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro