Cu toate ca Schumacher s-a comportat foarte bine in calificari, noul sau monopost, F2005, nu a rezistat in Grand Prix-ul de la Bahrain decat 12 tururi, din cauza unor probleme la sistemul hidraulic. Este adevarat ca si vremea a fost un adversar destul de dur. La ora cursei, la Bahrain s-a inregistrat o temperatura a aerului de aproape 42 de grade Celsius, in timp ce pista atingea aproximativ 54 de grade Celsius, fiind considerata cea mai calduroasa din istoria Marelui Circ. Acest lucru a si dus la numarul mare de abandonuri, noua piloti nemaireusind sa ajunga la finis.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Italia introduce detenția pe viață pentru femicid
Sursa: kudika.ro