Cu toate ca Schumacher s-a comportat foarte bine in calificari, noul sau monopost, F2005, nu a rezistat in Grand Prix-ul de la Bahrain decat 12 tururi, din cauza unor probleme la sistemul hidraulic. Este adevarat ca si vremea a fost un adversar destul de dur. La ora cursei, la Bahrain s-a inregistrat o temperatura a aerului de aproape 42 de grade Celsius, in timp ce pista atingea aproximativ 54 de grade Celsius, fiind considerata cea mai calduroasa din istoria Marelui Circ. Acest lucru a si dus la numarul mare de abandonuri, noua piloti nemaireusind sa ajunga la finis.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Experții dau verdictul economiei: La cât ajunge ROBOR, inflația și ce va face...
Sursa: wall-street.ro