Stirea despre stadionul Ghencea pe jumatate gol la meciul cu Arsenal a facut inconjurul Europei, iar conflictul Becali–suporteri a devenit de notorietate.
Dupa partida cu Arsenal, conducerea Stelei a intrat in alerta. Stadionul pe jumatate gol nu inseamna doar mai putine incurajari pentru jucatori, ci in primul rand mai putini bani in vistieria clubului. Pe termen scurt s-au pierdut sume importante din vanzarea biletelor, peste 500.000 de euro, dar pe termen lung dezinteresul publicului fata de Steaua poate insemna si o scadere a interesului sponsorilor fata de acest brand. Partida cu Sevilla de pe 7 noiembrie este decisiva in batalia pentru recucerirea publicului. Cum pretul la bilete nu poate fi scazut, evident ca pentru pachetul de doua meciuri se va plati mai putin, se incearca mai multe actiuni de marketing, in care jucatorii sa fie scosi cat mai mult in fata, iar patronul sa treaca usor in planul doi.

De asemenea, la partidele din Ghencea se vor organiza tombole, la partida cu Sevilla urmand sa fie acordat drept premiu un automobil. Chiar si la partidele de campionat din urmatoarea luna se vor incerca mai multe actiuni care sa sensibilizeze publicul. Acestia sunt primii pasi, facuti destul de tarziu, pentru ca formatia lui Gigi Becali sa nu fie data de exemplu negativ la intrunirile UEFA, din cauza absentei spectatorilor la partidele de pe teren propriu. A devenit evident ca nu se poate miza la infinit doar pe pasiunea oamenilor, mai ales cand patronul nu se sfieste sa afirme ca il doare in cot de parerile acestora.


Despre autor:

Gardianul

Sursa: Gardianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.