Sarapova, numarul 2 in ierarhia WTA, va promova de acum inainte imaginea produselor Gatorade si Tropicana (brand-uri apartinind concernului PepsiCo), rusoaica ajungind astfel la un veritabil record de incasari anuale numai din publicitate: 30 de milioane de dolari. Pe linga Pepsi, Maria Sarapova mai reprezinta imaginea firmelor Cannon, Colgate, Nike, Tag-Heuer, Price si Land Rover.
Despre autor:
Sursa: 7plus.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Alertă maximă lângă Casa Albă! Doi membri ai Gărzii Naționale în stare critică
Sursa: kudika.ro