Di Montezemolo e de acord cu Massa, insa nu l-a mai vrut pe Schumacher cel Mare. Ca manager, di Montezemolo a gandit in perspectiva si l-a adus pe finlandezul Kimi Raikkonen de la McLaren Mercedes. Mutare cu dublu impact: lovitura data concurentei si prezenta in propriul paddock a unui pilot sigur, talentat si de perspectiva. Dupa ce, ani de zile, Schumi a dus marca Ferrari pe culmile gloriei sportive, asigurand-i o imagine fara cusur si vanzare en gros, septuplul campion mondial a fost dat la o parte. Ca el vine si spune acum ca n-a primit nici un ultimatum si ca singur a decis sa se retraga nu e decat o negatie facuta din dorinta de a-si salva propria imagine. Caci Shumi e un brand care se va vinde bine multi ani de acum incolo. Cine il mai crede insa pe Schumi?
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Patronatele Bancare și federațiile sindicale au semnat noul Contract Colectiv...
Sursa: futurebanking.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Dosarul Mineriadei: Petre Roman a ajuns la Parchetul General. Ion Iliescu va...
Sursa: wall-street.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
Motivul pentru care Roxana Vancea l-a retras pe Milan din învățământul...
Sursa: kudika.ro