Di Montezemolo e de acord cu Massa, insa nu l-a mai vrut pe Schumacher cel Mare. Ca manager, di Montezemolo a gandit in perspectiva si l-a adus pe finlandezul Kimi Raikkonen de la McLaren Mercedes. Mutare cu dublu impact: lovitura data concurentei si prezenta in propriul paddock a unui pilot sigur, talentat si de perspectiva. Dupa ce, ani de zile, Schumi a dus marca Ferrari pe culmile gloriei sportive, asigurand-i o imagine fara cusur si vanzare en gros, septuplul campion mondial a fost dat la o parte. Ca el vine si spune acum ca n-a primit nici un ultimatum si ca singur a decis sa se retraga nu e decat o negatie facuta din dorinta de a-si salva propria imagine. Caci Shumi e un brand care se va vinde bine multi ani de acum incolo. Cine il mai crede insa pe Schumi?
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro