Surprinzator pentru unii, vinzarile au cunoscut un curs crescator in faza a doua a competitiei. Surprinzator, dar explicabil prin faptul ca, meciurile fiind mai putine,, oamenii au mai mult timp pentru cumparaturi. Apoi, apreciaza analistii economici, vremea splendida, fara precipitatii, a contribuit din plin la succesul comercial al CM 2006. Timpul frumos i-a facut pe oameni sa iasa din case si primul lucru pe care l-au facut a fost sa ceara o bere. Iar berea germana, constata cu satisfactie producatorul Radeberger, va depasi orice record inregistrat vreodata, urmind sa treaca de noua miliarde de euro anul acesta, precedenta performanta anuala fiind de 8,4 miliarde de euro.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro