Astfel, media germana vorbeste despre "ceva mai mult de o suta de mii de euro", in timp ce o parte a presei auto a aruncat pe piata suma record de 400 de milioane de euro, in acest pret intrind, se pare, si o posibila rascumparare a pilotului, care ar fi semnat un pre-contract cu Ferrari, de asemenea, din 2007. Indiferent cit de fantasmagorica ar parea aceasta suma, Toyota ramine echipa cu cel mai mare buget din Formula 1, iar infuzia de capital va continua sa creasca pina la atingerea obiectivului de cucerire a titlului mondial. Contractele celor doi piloti actuali, Trulli si Ralf Schumacher, expira la sfirsitul lui 2006. Toyota a intrat in F1 in 2002 si a investit, in trei ani, peste 1,5 miliarde de euro, cele mai bune rezultate obtinindu-le in 2005: un loc doi si un pole-position.
Despre autor:

Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
Tartă cu vișine, un desert pentru toate gusturile în zilele caniculare de vară
Sursa: garbo.ro
-
Rector UPT: Companii vor să angajeze 1.000 de oameni, dar nu au de unde
Sursa: start-up.ro
-
Delivery Hero a cumpărat Glovo și va deservi până la 2,2 miliarde de clienți
Sursa: retail.ro
-
7 Semne de la Univers care îți spun că ești pe drumul destinat ție în viață
Sursa: kudika.ro
-
Alina Rus, nou CFO al Raiffeisen Bank
Sursa: futurebanking.ro
-
Jumătate dintre românii care au trotinetă își doresc să o schimbe
Sursa: wall-street.ro