Indiferent ca este vorba despre plata biletelor la meciurile care se joaca in alta tara, a canalelor TV premium sau despre achizitionarea de diverse produse „suporterii fara frontiere”, asa cum este denumita noua categorie de pasionati ai acestui sport, de catre MasterCard, realizeaza un total de cheltuieli pe sezon din care s-ar putea finanta constructia a 100 de stadioane Fußball Arena din München, s-ar putea cumpara 372 de jucatori de valoarea lui Cristiano Ronaldo sau chiar 562 de jucatori ca Fernando Torres, potrivit Wall-Street.ro.
Rezultatele raportului lansat inainte de finala din acest an a UEFA Champions League, jucata intre FC Bayern München si FC Chelsea, pe stadionul Fußball Arenas München, sambata, pe 19 mai, clasifica un sfert dintre iubitorii europeni impatimiti ai fotbalului (41 de milioane) drept „suporteri fara frontiere”. FC Barcelona este cea mai populara echipa straina (29%), urmata de Real Madrid CF (10%) si FC Manchester United (8%).
Citeste intregul articol pe Wall-Street.ro.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Scam-urile ce promit investiții, creștere de 142% în 2023
Sursa: futurebanking.ro
-
Un român pierde anual 700 de euro din cauza fraudelor online: oamenii își dau...
Sursa: wall-street.ro
-
Anda Adam se pregătește de nuntă! Artista va avea 500 de invitați, iar nașii...
Sursa: kudika.ro