Premiera pentru o echipa de fotbal din Romania: FC Steaua a lansat joi bautura racoritoare COLA STEAUA.

Produsul lansat astazi este o bautura deosebita, care concureaza cu usurinta produsele din segmentul Cola ale celor mai importanti jucatori mondiali de pe aceasta piata, potrivit site-ului oficial al gruparii din Ghencea.

Reteta a fost dezvoltata de catre Doehler Group, companie din Germania, lider mondial in domeniul productiei de ingrediente pentru industria bauturilor racoritoare. Produsele vor fi livrate de aceeasi companie. "Cola Steaua este o bautura fara conservanti, care contine doar arome naturale si are un gust inconfundabil de Cola, care te energizeaza de la prima pana la ultima picatura, dandu-ti avantul de care ai nevoie pentru cel putin 90 minute".

Bautura este ambalata la peturi de doi si 0,5 litri, cu eticheta embosata, precum si la doza de 0,33 litri, fiind disponibila in toate retelele moderne de hypermarketuri si la toate punctele de catering din stadionul Steaua.

Retail jobs

Directorul de marketing al FC Steaua, Bobby Durbac, a explicat cum s-a ajuns la decizia ca gruparea "ros-albastra" sa comercializeze bautura racoritoare. "Am plecat de la analiza pietei de bauturi racoritoare. Din totalul de bauturi carbogazoase, cola reprezinta 49 la suta. Intentionam, la ora asta, sa acoperim 12.500 de puncte de vanzare in Romania, de la chioscuri pana la hipermarketuri. Este o bautura racoritoare care speram sa faca furori printre suporterii nostri. Reteta a fost dezvoltata de liderul mondial al companiilor care produc ingredientele pentru bauturile racoritoare. Este o bautura fara conservanti, numai cu ingrediente naturale", a spus Bobby Durbac, relateaza ProSport.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.