Dupa ce a anuntat ca renunta la contractul cu Telesport, care ii oferea optiunea a doua la fiecare etapa, apreciind ca este nerentabil, postul din Baneasa a revenit asupra deciziei si va continua si in acest sezon sa transmita meciurile din Divizia A. Dumitru Dragomir a lasat ieri sa se inteleaga ca postul patronat de Dan Voiculescu a ramas in expectativa, intentionand sa negocieze singura cu gruparile mari in cazul in care initiativa lui Copos, membru al aceluiasi partid, ar fi avut castig de cauza.

Surse din cadrul postului au anuntat ca Antena 1 ar fi fost gata sa plateasca 1,5 milioane de euro pentru a avea exclusivitatea transmiterii partidelor de pe teren propriu a meciurilor unuia dintre "granzi", cele mai mari sanse avandu-le, datorita legaturilor politice, Rapidul. Vazand ca nimic nu s-a concretizat, cei de la postul din Baneasa au anuntat ieri Telesportul ca platesc datoria de 1,7 milioane de dolari pe care o aveau din campionatul trecut si ca doresc sa pastreze optiunea a doua si in editia viitoare de campionat.

Ziua

Sursa: Ziua



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.