"Mediul de afaceri a suferit schimbari foarte mari. Trebuie sa ne concentram resursele in domeniile strategice si in noile tehnologii", a spus purtatorul de cuvant al Bridgestone, Makoto Shiomi, care nu a vrut sa dezvaluie cine ar putea sa fie urmatorul furnizor in campionat.
"Decizia a fost luata de catre Consiliul de Administratie dupa evaluari lungi si considerabile, fiind bazata pe nevoia firmei de a-si redirija resursele catre dezvoltarea de tehnologii inovatoare", a explicat directorul Bridgestone Motorsport, Hiroshi Yasukawa.
Compania japoneza a tinut sa multumeasca tuturor celor din Formula 1 pentru sustinerea din ultimii 13 ani. Bridgestone a intrat in Formula 1 in 1997, cand furniza pneuri catre cinci constructori, iar din 2007 a devenit singurul furnizor din Formula 1.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Survivor explodează la Antena 1! Designerul Alexandru Ciucu, ofertă-șoc: de...
Sursa: kudika.ro