La acesta se adauga insa venituri din 14 turnee majore castigate de-a lungul carierei, de 13 ani, dar si castiguri substantiale de pe urma numeroaselor contracte de sponsorizare si publicitate, estimate la aproximativ 100 milioane de dolari pe an. Printre companiile partenere amintim colaborarea pe termen lung cu Nike, de la care primeste in jur de 32 de milioane de dolari anual, dar si cu Pepsi, Gilette sau Electronic Arts video games.
In plus, jucatorul ofera servicii de consultanta in lumea golfului, mai exact in design de trenuri de golf, iar vanzarile de produse destinate acestui sport, cu brand-ul sau, se ridica la peste 800 de milioane pe an.
Woods insista totusi ca nu este avid de bani, ci sentimentul de glorie il impulsioneaza sa mearga cat mai departe. Acesta se vede activ in cariera inca 10 ani de acum inainte, potrivit DailyMail.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
She's Next: femeile adună mai ușor oameni. Cum se aplică asta în antreprenoriat?
Sursa: start-up.ro
-
Cora devine Carrefour: până la începutul lunii mai toate hipermarketurile vor...
Sursa: retail.ro
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Creștere de 40% a portofoliului Ecofinance România
Sursa: futurebanking.ro
-
De ce te lasă Dumnezeu să urli de durere?
Sursa: garbo.ro
-
Sondaj Libris: Când, unde, cât și de ce citesc românii. Ce buget alocă lunar...
Sursa: wall-street.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 24 aprilie?
Sursa: kudika.ro