Sport 28 Aprilie 2009 23:35
Consiliul Judetean Cluj a platit pe post de studii de marketing sondaje de opinie. Doua documentatii realizate de Universitatea Tehnica Cluj si intitulate “studiu de marketing” contin, de fapt, sondaje de opinie, despre care sociologul Vasile Dancu spune ca nu au relevanta. Pe baza acestora ar urma sa fie decis potentialul de investitie al obiectivelor.

Consiliul Judetean Cluj (CJ) a suplimentat cu peste doua miliarde de lei vechi un contract licitat deja, pentru realizarea unor studii de marketing si fezabilitate la turnul de langa Stadionul “Ion Moina”.

Consultate de Cotidianul, studiile de marketing s-au dovedit a fi, de fapt, niste sondaje de opinie realizate de arhitecti si ingineri constructori, in care sunt chestionati 385 de clujeni. Acestora li s-au adresat intrebari deschise privind utilitatea spatiilor de la stadion si turn, preturi pe care ar fi dispusi sa le plateasca pentru servicii oferite in domeniu etc.

Potrivit sefului CJ, Alin Tise, Consiliul a contactat deja firme de consultanta care sa decida, pe baza studiilor de marketing, formula de profitabilizare a investitiilor.

Consultat de cotidianul.ro, sociologul Vasile Dancu a afirmat ca un esantion de 385 de oameni este irelevant pentru un studiu sociologic de acest gen.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.