Consiliul Judetean Cluj (CJ) a suplimentat cu peste doua miliarde de lei vechi un contract licitat deja, pentru realizarea unor studii de marketing si fezabilitate la turnul de langa Stadionul “Ion Moina”.
Consultate de Cotidianul, studiile de marketing s-au dovedit a fi, de fapt, niste sondaje de opinie realizate de arhitecti si ingineri constructori, in care sunt chestionati 385 de clujeni. Acestora li s-au adresat intrebari deschise privind utilitatea spatiilor de la stadion si turn, preturi pe care ar fi dispusi sa le plateasca pentru servicii oferite in domeniu etc.
Potrivit sefului CJ, Alin Tise, Consiliul a contactat deja firme de consultanta care sa decida, pe baza studiilor de marketing, formula de profitabilizare a investitiilor.
Consultat de cotidianul.ro, sociologul Vasile Dancu a afirmat ca un esantion de 385 de oameni este irelevant pentru un studiu sociologic de acest gen.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
VIDEO: Călugărița româncă fotbalistă care a devenit virală în Roma după ce a...
Sursa: kudika.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro