Postul american de televiziune a anuntat vanzarea unui spatiu publicitar mai mare decat cel de anul trecut, in valoare de 261 milioane de dolari pentru ziua transmisiunii (duminica n.r.), dintre care 206 milioane de dolari in timpul meciului, relateaza NewsIn, citand AFP.
Anul trecut, postul concurent, Fox, a inregistrat incasari de 250 de milioane pentru spatiul publicitar alocat zilei in care urma sa fie transmisa finala.
Eveniment sportiv foarte popular in Statele Unite , finala SuperBowl din acest an aduce fata in fata echipele Pittsburgh Steelers si Arizona Cardinals, pe stadionul din Tampa (Florida), si va fi urmarit de aproape de 100 de milioane de telespectatori.
Marii absenti din pauzele publicitare din seara finalei vor fi constructorii americani de masini, General Motors, Ford si Chrysler, care se confrunta cu probleme serioase din cauza crizei economice, in schimb calupurile publicitare vor include reclame pentru branduri japoneze si germane, precum Honda, Toyota si Audi.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Femeia care rescrie felul în care copiii învață să vorbească
Sursa: start-up.ro
-
Răzvan Ghenu, Arggo: Ne confruntăm cu din ce în ce mai multe atacuri cibernetice
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 29 aprilie - 5 mai
Sursa: garbo.ro
-
UniCredit va oferi carduri adaptate pentru nevăzători
Sursa: futurebanking.ro
-
Oracolul Îngerilor: Ce mesaj are Îngerul Păzitor pentru 26 aprilie 2024?
Sursa: kudika.ro
-
Ce măsuri au luat cele mai importante zone turistice din Italia pentru a...
Sursa: wall-street.ro