Compania indiana care va produce filmul a achizitionat de la firma care detine licenta asupra brandului Pele si drepturile de a realiza si comercializa jocuri, care il vor avea in prim plan pe triplul castigator al Campionatului Mondial.
"Am crezut ca acest film de animatie va fi un mod ideal de a ajunge mai aproape de un public foarte important pentru noi, si anume copii si adolescentii. Vrem ca aceasta productie sa fie gata pana in anul 2010, iar Pele va fi cel care va avea ultimul cuvant in ceea ce priveste scenariul, el urmand sa fie responsabil si de promovarea filmului", a declarat Paulo Ferreira, directorul companiei care manageriaza brandul Pele.
Fostul mare international brazilian, acum in varsta de 68 de ani, a mai jucat intr-un film care avea la baza fotbalul, in anul 1981, "Drumul spre victorie", iar de-a lungul timpului el a mai fost protagonistul unor jocuri si programe de televiziune.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Boon, platforma unde colegii vând produse între ei și totul se duce la ONG-uri
Sursa: green.start-up.ro
-
Furnizorul produselor Nike, în atenția Concurenței: ce nereguli au găsit...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenorii citesc: recomandări de lectură de la Florin Vișa
Sursa: start-up.ro
-
Top 10 rețete de preparate tradiționale românești pentru masa de Crăciun -...
Sursa: garbo.ro
-
Aderarea la Schengen în cifre. PIB ar putea crește cu 1-2% anual
Sursa: futurebanking.ro
-
Scapă de herpes în câteva ore - Tratament rapid și eficient
Sursa: kudika.ro
-
GALERIE FOTO | Renault arată că un constructor auto mai poate avea suflet și...
Sursa: wall-street.ro