Peste 65% dintre companiile angajatoare sunt interesate sa foloseasca retelele de socializare pentru campaniile de recrutare, conform celui mai recent sondaj realizat de myjob.ro.
Cele mai multe companii prefera sa-si promoveze anunturile de angajare prin retelele LinkedIn si Facebook.
Cei mai multi dintre angajatorii care si-au manifestat interesul sa foloseasca retele de socializare pentru promovarea joburilor vacante sunt din domeniile IT, vanzari, financiar si agentii de recrutare.
Sondajul a fost realizat in perioada 23 ianuarie – 6 februarie 2012, pe un esantion de 163 de companii care desfasoara campanii de recrutare.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tragedie șocantă în showbiz. Celebrele gemene Kessler au murit mână în mână,...
Sursa: garbo.ro
-
Cum arată și cu ce se ocupă noul iubit al Deei Maxer? Meseria care îl va face...
Sursa: kudika.ro