Practic, pe o linie de transport pentru o perioada determinata, calatorii gasiti fara abonamente sau carduri validate vor avea doua posibilitati: parasesc mijlocul de transport fara nici o amenda, sau achizitioneaza titlul de calatorie daca vor sa isi continue drumul.
In tarile europene, sistemul functioneaza deja. Spre exemplu, metroul belgian are un sistem liber de trecere. Fiecare alege daca isi achita sau nu calatoria. Ce-i drept, controlorii pot fi in trenurile de metrou si pot cere dovada validarii cardului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în săptămâna 22-28 aprilie
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt câștigătorii premiilor RoFintech Awards 2024?
Sursa: futurebanking.ro
-
O companie importantă de logistică și transport achiziționează 100 camioane...
Sursa: wall-street.ro
-
10 Mesaje pe care ar trebui să le lipim prin toată casa ca să le vedem cât...
Sursa: kudika.ro