Ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, a facut apel, joi, la dascali "sa se gandeasca cine ii reprezinta mai bine: elevii sau liderii sindicali", invitandu-i sa nu ii puna pe elevi "in mijlocul luptei".

Funeriu a explicat ca, desi a invitat joi dimineata liderii sindicali la discutii pe tema masurilor anuntate de Guvern dar si a noii Legi a educatiei, acestia nu au venit. "Absentii nu au niciodata dreptate. I-am invitat sa fie parte a solutiei, si nu parte a problemei. Lupta noastra a tuturor e lupta impotriva crizei, nu este lupta impotriva copiilor. Nevenind azi dimineata la aceste discutii (...) in care as fi prezentat inclusiv solutii ca cea care a fost adoptata de dumneavoastra astazi in unanimitate, au demonstrat ca intr-adevar, absentii nu au dreptate", a spus ministrul, care a participat pana joi seara la dezbaterile din Comisia de Invatamant a Camerei pe legea educatiei, informeaza NewsIn.

"Tinta noastra este lupta impotriva crizei si lupta pentru o educatie mai buna, pentru o Romanie mai buna. Eu ii invit pe toti cei care sunt apropiati de scoala sa nu ii puna pe elevi in mijlocul acestei lupte care nu este a lor. Ii invit pe dascali sa se gandeasca foarte serios. Cine ii reprezinta cel mai bine, elevii care ii pregatesc zi de zi sau liderii sindicali care refuza dialogul si gasirea solutiilor?", a mai spus Funeriu. [Ce spune “cealalta tabara” despre greva profesorilor?]

In cursul zilei, ministrul Educatiei, Daniel Funeriu, ii acuzase pe liderii sindicali din invatamant de tentativa de divizare a societatii rominesti, dupa ce acestia au refuzat dialogul cu el si au anuntat greva generala. "Liderii sindicali vor sa introduca copiii in lupta cu criza", a acuzat Funeriu, care a precizat ca ministerul pe care il conduce are solutii legale pentru ca anul scolar sa nu fie blocat, iar bacalaureatul sa se desfasoare in conditii normale.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.