Prin aceasta se cauta valorificarea tot mai mult a produselor traditionale si ecologice. „O reactivare a pietelor locale si a unor produse cu un anumit specific ar putea fi o solutie daca am sti sa le valorificam atat pentru producatori, pentru micii producatori, cat si pentru consumatori, care in acest context al produselor standardizate, pe care le intalnim in marile magazine, cauta din ce in ce mai mult diversitatea, dar si elementele traditionale“, a declarat Dacian Ciolos.
Acesta considera ca este necesara infiintarea unui Oficiu al produselor traditionale care sa ajute o astfel de promovare.
Cat priveste invatamantul agricol liceal, ministrul recunoaste ca acesta ar trebui sa fie mult mai aproape de practica. In acest sens, au fost incepute programe de colaborare intre unitati romane de invatamant si cele franceze.
Despre autor:
Sursa: Prezentonline.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
A scăzut încrederea în economie
Sursa: futurebanking.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Shimbări la vârful Allianz-Țiriac Pensii Private: Virgil Ichim pleacă de la...
Sursa: wall-street.ro