Prin aceasta se cauta valorificarea tot mai mult a produselor traditionale si ecologice. „O reactivare a pietelor locale si a unor produse cu un anumit specific ar putea fi o solutie daca am sti sa le valorificam atat pentru producatori, pentru micii producatori, cat si pentru consumatori, care in acest context al produselor standardizate, pe care le intalnim in marile magazine, cauta din ce in ce mai mult diversitatea, dar si elementele traditionale“, a declarat Dacian Ciolos.
Acesta considera ca este necesara infiintarea unui Oficiu al produselor traditionale care sa ajute o astfel de promovare.
Cat priveste invatamantul agricol liceal, ministrul recunoaste ca acesta ar trebui sa fie mult mai aproape de practica. In acest sens, au fost incepute programe de colaborare intre unitati romane de invatamant si cele franceze.
Despre autor:
Sursa: Prezentonline.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
30 Noiembrie: Ziua în care toamna își ia rămas bun. Venus în Săgetător...
Sursa: kudika.ro