Primul obiect: o cana inscriptionata cu un mesaj electoral. Vanduta cu nu mai putin de 500 RON. A urmat un CD cu viitorul sau imn de campanie - 2.000 RON. Ursul de plus care i-a tinut companie in birou din 2005, simbolul partidului, a fost vandut cu 85.000 RON, iar bicicleta pe care a folosit-o in diverse deplasari prin Bucuresti de cand si-a anuntat candidatura la primarie a fost achizitionata, fara prea mari eforturi, de omul de afaceri Nicu Dumitru, cu 125.000 RON.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Care sunt tipurile de concediu pe care ți le poți lua ca angajat în România
Sursa: wall-street.ro