Agitatie pe scena politica in ultimele luni, partidele au dat din colt in colt pentru a-si angaja consultanti politici de renume, in speranta ca le vor creste sansele electorale.

Prima problema, piata de consultanta politica este abia la inceput in Romania, oferta fiind destul de mica. Apoi, bugetele nu foarte mari ale partidelor atrag destul de greu nume serioase de pe piata internationala. In fine, o alta chestiune, parerile consilierilor sunt contestate de multe ori chiar din interiorul partidelor care i-au angajat.

Sunt doar cateva firme autohtone care ofera exclusiv consultanta politica si multe altele care se reprofileaza intrand si in acest domeniu in preajma campaniei.

Una dintre cele mai cunoscute, Multimedia Political Communication, a fost infiintata de un fost ziarist, Dan Andronic. T-Media este o alta companie care activeaza pe acesta piata si apartine lui Marian Trifu si lui Ciprian Radavoi. O firma cu un portofoliu mai mic de clienti este Partener Comunication, condusa de Petru Berteanu, fost consilier prezidential in mandatul lui Emil Constantinescu. Isi ofera insa serviciile politicienilor si alte nume cunoscute: Adriana si Claudiu Saftoiu, Dan Pavel, dar si un ziarist controversat, Carol Sebastian, care a iesit din presa dupa ce a recunoscut ca a fost informator al fostei securitati.


Despre autor:

Gandul

Sursa: Gandul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.