Directorul IMAS, Doru Petruti, sustine ca pentru un institut de sondare cea mai importanta performanta o reprezinta obtinerea unui rezultat bun la exit-poll (sondajul realizat la iesirea de la urne). „Rezultatele exit-poll-urilor de la ultimele alegeri sau de la referendumul din mai au fost foarte apropiate de cele oficiale, ceea ce denota o piata matura, profesionista“, considera Petruti. In opinia sa, un exit-poll bine facut „nu trebuie sa greseasca ordinea partidelor, iar scorurile primelor 3-4 partide sa nu aiba diferente mai mari de 1,5% fata de rezultatele oficiale“.
Despre autor:
Sursa: Cotidianul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
YAYA Baby Food - cum creezi o afacere din mâncare sănătoasă pentru bebeluși
Sursa: start-up.ro
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Care este ziua ta norocoasă în săptămâna 1-7 aprilie în funcție de zodie
Sursa: garbo.ro
-
Copiii ne sunt „datori” toată viața?
Sursa: kudika.ro
-
Garcia, WWCOTY: Femeile influențează 80% din deciziile de cumpărare a unei...
Sursa: wall-street.ro
-
Ce aduce scăderea IRCC?
Sursa: futurebanking.ro