Staffurile electorale ale partidelor si-au conservat energia pentru ultimele doua saptamani de campanie.

Trupele in voga, lautarii si Traian Basescu pe post de agent electoral fac parte din scenariul ultimei perioade a campaniei.

Staffurile electorale ale partidelor si-au conservat energia pentru ultimele doua saptamani de campanie. Daca, pana acum, efervescenta alegerilor s-a concentrat mai degraba in momente vesele - PNL a impartit caltabosi si palinca, PSD si-a lansat candidatii cu Basescu, PD a ramas fara curent la reuniunea de la Pitesti, iar PLD a convocat o sedinta cu parintii electorala - pentru perioada ramasa pana la 25 noiembrie fiecare partid are programate actiuni care urmaresc mobilizarea electoratului. Acestea vor fi dublate insa si de o publicitate mai agresiva stradala si in mass-media.

Liberalii si democratii incearca sa-i convinga pe alegatori sa le dea votul organizand spectacole politico-artistice. De la inalnirile PNL si PD nu lipsesc, evident, politicienii, dar nici cantaretii. Liberalii care mizeaza pe atragerea in mod special a tinerilor s-au orientat catre formatii si artisti in voga, cum ar fi Holograf sau Directia V. De asemenea, ca sa impace toate gusturile, invitati ai PNL sunt si cei din Taraful de la Clejani.


Despre autor:

Evenimentul Zilei

Sursa: Evenimentul Zilei


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.