Singurele actiuni care dau senzatia ca se apropie campania pentru Parlamentul European sunt cele cateva sedinte in care s-a vorbit la general despre „criteriile europene” de intocmire a listelor, despre „norma” de „euroalesi” pe care ar trebui sa o indeplineasca partidul si despre faptul ca viitoarea campanie va fi una tip romaneasca, adica presarata cu atacuri dure, „pe probleme interne”, la adresa adversarilor. Unele formatiuni, mai indraznete, si-au stabilit si sefii de campanie care vor trebui, ulterior, sa dea socoteala in cazul unor esecuri.
Despre autor:
Sursa: Gandul
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Secretele vedetelor de la Hollywood pentru un machiaj impecabil. Tehnici și...
Sursa: garbo.ro
-
Venituri de peste 300 de milioane de euro pentru Jumbo, în 2023. Care sunt...
Sursa: retail.ro
-
Cum se poate evita insolvența. Expertul care s-a ocupat de cazul Blue Air:...
Sursa: wall-street.ro
-
Afirmații delirante din partea unui preot: femeile agresate se*ual trebuie să...
Sursa: kudika.ro
-
UniCredit vede oportunități de consolidare în România
Sursa: futurebanking.ro