Marimile liberale il implica pe seful Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, creatorul fluturasilor cu Tariceanu, in campania de razboi mediatic a partidului.

Liderii PNL vor sa-si rupa noua zile din vacanta de vara pentru a-si perfectiona abilitatile in materie de comunicare publica. Afacerea i-ar costa pe cei 30 de membri ai Comitetului Executiv liberal, carora li se adreseaza proiectul, 1.000 de euro de caciula.

Liberalii planuiesc un fel de tabara de antrenament, botezata Elite 2006 si structurata pe trei seminarii de cite trei zile, in care profesionisti ai comunicarii publice sa-i invete tainele manipularii prin mass-media, ale prezentei onorabile la un talk-show ori ale bailor electorale de multime. Citeva teme din sedintele de antrenament politic: constructia imaginii actorului politic, managementul impresiei, sedinta foto si video, socializare, manipulare si persuasiune in comunicarea politica, cum ne facem un plan de comunicare politica electorala, mecanisme de a capta atentia si de a dirija regimul comunicarii in spatii publice, exercitii si studii de caz (analiza filmelor produse in cadrul exercitiilor).

Proiectul Elite 2006, gindit la Guvern

Chestiunea a fost dezbatuta in ultima sedinta a Biroului Permanent Central al partidului, atunci cind, in mapele componentilor acestui for de conducere, a fost strecurat un memoriu intocmit de secretarul general Dan Motreanu si de presedintele Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, Alfred Bulai


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.