"Am si eu hainele acelea sifonate, i-a spus Birchall oficialului chinez, duceti-le la calcat". Chinezul nu s-a putut abtine si, in ciuda politetei de gazda, i-a replicat ca pentru acest lucru exista angajati la hotel si ca de aceea au fost cazati la un hotel de cinci stele, ca sa aiba si servicii de calcat haine, printre alte facilitati.
"Domnisoara, eu sunt director, nu angajat al hotelului", i-a atras atentia oficialul. Acesta a fost atat de suparat de jignirea care i s-a adus, incat doar rugamintile celorlalti romani, prelungite si incalzite cu mai multe pahare de tarie la un restaurant din preajma, au reusit sa-l impace.
Despre autor:
Sursa: Click.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Spațiile verzi și eficiența energetică, viziunea pentru un București sustenabil
Sursa: green.start-up.ro
-
Românii de la Rottaprint se extind în internațional: comenzi în 14 țări, în 2023
Sursa: retail.ro
-
Dan Mihăescu: Ce trebuie să știe fondatorii despre GapMinder Fund II?
Sursa: start-up.ro
-
Transformă-ți grădina într-un paradis: 10 obiecte de decor potrivite pentru...
Sursa: garbo.ro
-
Premieră pentru Revolut: Lansează refinanțarea creditelor
Sursa: futurebanking.ro
-
Psihologii dezvăluie cele 15 calități pe care femeile le caută în bărbații cu...
Sursa: kudika.ro
-
Cătălin Cîrstoiu, candidatul PSD-PNL la Primăria Capitalei: Nu îmi pun...
Sursa: wall-street.ro