Tot in aceasta perioada, 13% din stirile despre presedinte au fost prezentate tendentios negativ, fata de 2% din materiale care au avut o atitudine pozitiva fata de acesta. Totodata, PSD ramane cel mai mediatizat partid. Social-democratii detin 49,5% din totalul aparitiilor politicienilor, fiind si cei mai criticati. In 19% din cazuri, jurnalistii au avut o atitudine negativa fata de acestia, in timp ce doar 1% din cazuri au manifestat o atitudine pozitiva. Proiectul Agentiei de Monitorizare - "Politica in mass-media" - a fost finantat de Ambasada SUA si a vizat atat modul cum sunt prezentati in mass-media actorii politici si cei din administratia centrala, cat si atitudinea ziaristilor fata de acestia.
Despre autor:
Sursa: Curentul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
5 hobbyuri care combat stresul acumulat și îți redau echilibrul interior
Sursa: garbo.ro
-
Povestea impresionantă a lui Andreeas Novacovici - din orfelinat, în primele...
Sursa: kudika.ro