Desi de la inceputul campaniei si pana in prezent au fost inregistrate si nereguli, calitatea campaniei electorale a crescut, fapt ce denota o "civilizare" a politicienilor, sustin reprezentantii Asociatiei ProDemocratia, care au facut ieri publice rezultatele monitorizarii primei parti a campaniei electorale.
FONDURI. In ceea ce priveste fondurile cheltuite de partide si de candidatii la Presedintie pentru publicitate electorala out-door si in presa scrisa pana acum, acestea variaza intre 10 si 15 procente din fondurile maxime prevazute prin lege, majoritatea banilor fiind destinati promovarii candidatilor la Presedintie, sustine APD. Astfel, pentru publicitate electorala in presa scrisa, cei mai multi bani au fost cheltuiti de Uniunea PSD+PUR, 786.829 de dolari. Pe locul al doilea in acest clasament se situeaza Alianta D.A., care a cumparat pana acum spatiu publicitar in presa scrisa in valoare de 576.167 de dolari. Pentru promovarea lui Traian Basescu in presa scrisa, in calitate de candidat al Aliantei PNL-PD pentru Presedintia Romaniei, s-au cheltuit 387.126 de dolari, in vreme ce pentru promovarea lui Adrian Nastase, candidatul Uniunii PSD+PUR la Presedintie, au fost cheltuiti 250.566 de dolari.

In schimb, la nivelul Capitalei, atat pentru spatiu publicitar in presa scrisa, cat si pentru afisajul stradal, Uniunea PSD+PUR a cheltuit 229.945 de dolari, devansand Alianta D.A., care a cheltuit 189.788 de dolari.


Despre autor:

Jurnalul National

Sursa: Jurnalul National


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.