Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, la TVR, ca brandul de tara lansat recent este un program de punere in valoare a Romaniei, ca "in Carpati s-a plamadit aceasta natiune", sustinand ca variantele cu "Dracula" nu functioneaza.
"Este un program de punere in valoare a Romaniei. In Carpati s-a plamadit aceasta natiune. Variantele cu Dracula si altele nu functioneaza", a declarat Traian Basescu, referindu-se la brandul de tara lansat recent.
El a adaugat ca tara noastra avea nevoie de o identitate turistica.
"Costul il vor rezolva, dar Romania are nevoie de o identitate turistica. Deocamdata nu avem observatii ca nu ar fi corect gestionati (banii europeni - n.r.)", a mai spus seful statului.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Mașina fostului campion de Formula 1 Ayrton Senna, scoasă la vânzare. Cât...
Sursa: wall-street.ro