Presedintele apreciaza noua campanie de turism a Romaniei (frunza furata de la englezi) si sustine ca marca Dracula e deja expirata.

Presedintele Traian Basescu a declarat, miercuri, la TVR, ca brandul de tara lansat recent este un program de punere in valoare a Romaniei, ca "in Carpati s-a plamadit aceasta natiune", sustinand ca variantele cu "Dracula" nu functioneaza.

"Este un program de punere in valoare a Romaniei. In Carpati s-a plamadit aceasta natiune. Variantele cu Dracula si altele nu functioneaza", a declarat Traian Basescu, referindu-se la brandul de tara lansat recent.

El a adaugat ca tara noastra avea nevoie de o identitate turistica.

"Costul il vor rezolva, dar Romania are nevoie de o identitate turistica. Deocamdata nu avem observatii ca nu ar fi corect gestionati (banii europeni - n.r.)", a mai spus seful statului.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.