Potrivit documentului, campania pentru referendum va fi reflectata de posturile de radio si televiziune prin emisiuni informative si de dezbateri, precum si prin spoturi. Reflectarea evenimentelor legate de referendum trebuie sa respecte regulile privind informarea corecta din legislatia audiovizuala - impartialitatea, echitatea si pluralismul de opinii, transmite NewsIn.
La emisiunile de dezbateri dedicate campaniei pentru referendum pot participa, potrivit deciziei, candidatii pentru presedintie, precum si reprezentantii partidelor politice.
Pana la incheierea referendumului, radiodifuzorii nu pot difuza consultari de tip televoting ale publicului prin intermediul sms-urilor, e-mailurilor sau telefoanelor.
Emisiunile de dezbatere si sondajele de opinie nu pot fi difuzate cu 24 de ore inainte de ziua de desfasurare a referendumului si pana la incheierea votarii.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Uneori prieteniile încheiate dor mai tare decât despărțirile romantice
Sursa: garbo.ro
-
Cum arăta Denise Rifai la începutul carierei sale în televiziune. Vedeta este...
Sursa: kudika.ro