Acesta spune ca, spre deosebire de acum patru ani, in cadrul actualei campanii, niciunul dintre site-urile principalilor candidati nu este inclus in cadrul unui sistem de masurare a traficului, accesibil oricarui alegator.
"Investitia in site-uri, in sine, nu e relevanta si nici importanta - important e cum promovezi ceea ce acolo, ce content pui, care e relevanta continutului respectiv pentru publicul vizat", a declarat Dragos Stanca, managing director F5, compania de new media a grupului de presa Realitatea-Catavencu.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro