Membrii Comisiei de ancheta in cazul Elena Udrea au constatat, miercuri, diferente intre planul de achizitii elaborat in martie de Ministerului Turismului si cel din luna iunie la sumele prevazute pentru capitolul publicitate, a declarat presedintele forului, Ludovic Orban.
"Intre planul de achizitii din martie si cel din iunie sunt modificate sume. Initial, in planul de achizitii era prevazuta pentru publicitate o suma de aproximativ 1,2 milioane euro, care a fost modificata si, la ora actuala, la cheltuieli de publicitate - interna si internationala- sunt aproape 2,6 milioane euro. Sunt si alte modificari, aceasta este cea mai semnificativa. In schimb, nu au aparut modificari in alte zone, in care ar fi trebuit sa apara modificari, macar dupa publicarea articolelor din presa", a spus Orban.

Deputatul PNL a declarat ca membrii Comisiei au facut miercuri o analiza preliminara pe fisa bugetara primita de la Ministerul Turismului si au formulat deja patru concluzii preliminare, pe care le vor completa in momentul in care ministerul va pune la dispozitie si impartirea bugetului pe trimestre si executia bugetului pe primele doua trimester, transmite NewsIn.

Ludovic Orban a adaugat ca, in privinta transferurilor catre autoritatile locale, in valoare de 2700 miliarde, Comisia nu a primit documentatia decat pentru o singura localitate, Piatra Neamt.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.