Politica 27 Mai 2009 04:35
Potrivit informatiilor oficiale comunicate de PNL, Odyssey Communication lucreaza aproape benevol in campania liberalilor si are la dispozitie un buget extrem de mic pentru aceasta perioada electorala.
Luni, in BPC al PNL s-a stabilit obiectivul electoral al partidului pentru alegerile din 7 iunie: 20% sau mai mult si s-a decis ca toata suflarea liberala sa intre 100% in campanie.

Imediat dupa sedinta BPC, presedintele Crin Antonescu a avut o intrevedere cu o parte a staffului firmei Odyssey Communication, cea care joaca un rol foarte important in actiunile electorale ale PNL. Dupa cum se stie, Odyssey Communication il are drept actionar majoritar (80%) pe Dinu Patriciu, iar celelalte 20% din procente sunt detinute de managerul firmei, Diana Flutur, iar unul dintre principalii clientii este Rompetrol.

Conform mandatarului financiar al partidului, Vlad Moisescu, contractul dintre PNL si Odyssey Communication 'se ridica la 9.000 de euro (plata pentru 'manopera') plus cheltuielile pe care firma le angajeaza pentru noi, acestea fiind in jur de 350-360.000 de euro'.


Despre autor:

Cotidianul

Sursa: Cotidianul


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.