Candidatii la alegerile europarlamentare vor apela la tehnologii noi si diverse de comunicare pentru a distribui mesajul electoral, in contextul unui dezinteres al populatiei pentru acest scrutin.

PNL va infiinta un telverde, UDMR va merge pe campania "door to door", PDL va infiinta jocuri virtuale interactive, iar PSD va transmite mesaje pe bloguri.

Liberalii vor facilita comunicarea candidatilor liberali la alegerile europarlamentare cu alegatorii prin infiintarea unui telverde dupa modelul celui de la alegerile parlamentare. Deschizatoarea listei candidatilor liberali la Parlamentul European, Norica Nicolai, a precizat ca va opta atat pentru o campanie "door to door", cat si pentru intalniri cu mase de alegatori.

"Nu ma gandesc la o campanie "door to door", ci mai degraba la intalniri cu 200-300 de electori, astfel incat sa putem avea o discutie", a spus europarlamentarul Renate Weber. Ea se va intalni cu electoratul din nord-estul Romaniei, avand sediul de campanie la Bacau.

Vicepresedintele executiv UDMR, Balint Porcsalmi, unul dintre responsabilii campaniei Uniunii, ne-a declarat ca mesajul principal in campania pentru alegerile europarlamentare va fi axat pe solidaritate. "si in campaniile precedente ne-am axat pe campanii "door to door".

Este cea mai importanta forma de comunicare.


Despre autor:

Romania Libera

Sursa: Romania Libera


Abonează-te pe

Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.