Atrase de ideea "cuplarii" campaniei pentru PE cu o campanie timpurie pentru Presedintie, partidele sunt inclinate insa mai degraba spre problemele interne.
In contextul reducerii constante a participarii la vot, Parlamentul European a demarat o campanie pentru a-i stimula pe alegatorii din tarile membre UE sa-si exercite dreptul de vot, fiind identificate zece teme principale care sa fie promovate pe durata campaniei.
Este vorba de energie si schimbari climatice, piete financiare, siguranta cetateanului, cercetare, bugetul UE, protectia consumatorului, migratie, antidiscriminare, standardizare si, respectiv, surse de energie pentru transport. Toate, sub forma unor intrebari menite sa declanseze dezbateri. In urma unor studii care au incercat sa identifice temele definitorii, fiecarei tari i-au revenit cate patru teme, in cazul Romaniei fiind vorba despre energie, protectia consumatorului, migratie si bugetul UE.
Partidele romanesti sunt insa pregatite sa atinga doar tangential aceste teme, accentul cazand tot pe problemele interne, de la criticarea Guvernului la situatia lui Gigi Becali.
Despre autor:
Sursa: Romania Libera
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Tot ce trebuie să știi despre RODIE, fructul-minune cu multiple beneficii...
Sursa: garbo.ro
-
INTERVIU EXCLUSIV: Cravata Galbenă, filmul prin care Serge Celebidachi aduce...
Sursa: kudika.ro