Fiica presedintelui a anuntat, recent, ca s-a decis sa mearga in campanie cu brandul electoral "EBA", care reprezinta prescurtarea numelui Elena Basescu, asa cum apare el pe numarul sau de la masina, numai ca acesta apartine unei firme private.
Ceea ce s-ar putea sa nu stie proaspatul candidat independent este ca utilizarea brandului EBA in campanie, cu tot ceea ce presupune aceasta, adica sigla, plasarea pe afise, domeniu de net, adresa de mail, utilizarea in sloganuri, invocarea sa in aparitii radio-tv etc s-ar putea dovedi problematica. Asta, pentru ca brandul respectiv apartine deja unei firme private, EBA Design, care produce mobilier unicat, pe comanda.

Firma respectiva, cu sediul in Bucuresti, detine, totodata, si adresa de internet www.eba.ro, precum si domeniul de mail @ eba.ro. Desigur, e posibila si realizarea unei intelegeri prin care firma in cauza sa isi dea acordul pentru exploatarea electorala a numelui sau, daca va ajunge la concluzia ca acest lucru poate servi intereselor sale. In general,insa, firmele evita asemenea aranjamente, daca e sa ne amintim fie si numai de scandalul provocat la alegerile locale de anul trecut, cand liberalul Marius Nicoara a calchiat, la Cluj, brandul Nokia ("NIKOA connecting Cluj with Europe), cu tot cu sloganul aferent si grafia de rigoare, ceea ce a atras un protest vehement al finlandezilor, care au cerut stoparea folosirii numelui respectiv.


Despre autor:

Q Magazine

Sursa: Q Magazine


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.