Corneliu Vadim Tudor si-a motivat aceste demers prin faptul ca suma cheltuita de cei doi lideri politici in campania electorala de pe televiziune este "o suma colosala".
Liderul PRM sustine ca difuzarea a 30 de secunde de videoclip electoral "costa in jur de 1.200 de euro", iar clipurile electorale ale lui Tariceanu si Geoana apar de cate 7-8 ori pe seara pe cate un post de televiziune, ceea ce ar da un cost total pe luna, numai pentru campania de pe televiziune, de aproximativ 300.000 de euro.
Principala nemultumire a liderului PRM este insa, dupa cum a si recunoscut, ca partidul sau nu ar avea bani suficienti pentru a duce o campanie electorala pe posturile de televiziune.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Inițiativa europeană prin care România ar putea recicla mai eficient sticla
Sursa: green.start-up.ro
-
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un...
Sursa: retail.ro
-
Emi Gal, fondatorul român care facilitează oamenilor lupta eficientă cu cancerul
Sursa: start-up.ro
-
BNR a autorizat Filbo Pay ca instituție emitentă de monedă electronică
Sursa: futurebanking.ro
-
Zâmbete de 1 Aprilie: Cele mai haioase mesaje pentru Ziua Păcălelilor
Sursa: garbo.ro
-
Suntem cu toții răi în povestea cuiva… și niciodată complet nevinovați!
Sursa: kudika.ro
-
Pîslaru spune că România trebuie să se așeze la masa de decizie a UE: Să...
Sursa: wall-street.ro