In ceea ce priveste restul sumei, Antal a mentionat ca vrea sa-i faca pe liderii partidelor romanesti sa demonstreze ca aduc bani, in loc sa puna afise cu "Sfantu-Gheorghe oras second hand". Antal a amintit de gestul a doi lideri ai PD-L Covasna care au postat simbolic, sub panoul care indica intrarea in Sfantu-Gheorghe, un afis pe care scria in limba romana si maghiara “Oras second hand - Turkalo varos”, pentru a atrage atentia asupra imaginii create de numarul mare de astfel de magazine si cu mentiunea ca aceasta este identitatea data de UDMR in ultimii 18 ani in zona.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
🎦 Smart Products, afacerea care caută mereu cele mai noi tehnologii în lume
Sursa: start-up.ro
-
Săptămâna filierelor de producători locali în Auchan: ce găsim la raft...
Sursa: retail.ro
-
Am obosit s-o iau mereu de la început
Sursa: kudika.ro
-
Ce spun nutriționiștii despre legumele și fructele cu pesticide: E mai rău...
Sursa: garbo.ro
-
Deficitul bugetar a urcat la 2,06% din PIB după primul trimestru
Sursa: futurebanking.ro
-
Marcel Ciolacu, susținător al Gabrielei Firea la PMB: Gabi, îți promit că îți...
Sursa: wall-street.ro