Potrivit companiei, camerele foto digitale au reprezentat anul trecut aproximativ 8% din vanzarile eMAG, iar pana la finalul anului 2008, valoarea vanzarilor pe segmentul de aparate foto digitale va fi de aproximativ de 12 milioane de euro.
„Datorita diversificarii gamelor si a scaderii preturilor in cazul aparatelor foto digitale, 2008 marcheaza momentul in care a crescut cu mult gradul de accesibilitate al acestor produse, iar cresterea cererii din partea clientilor online a devenit un fenomen care se manifesta pe piata,” a declarat Marius Dinu, product manager eMAG.
Dinu a precizat ca preferintele clientilor online se indreapta catre aparatele foto digitale de calitate, care redau imaginile cat mai fidel, apartinand brandurilor consacrate. "In topul preferintelor sunt ultimele noutati in domeniul echipamentelor foto. Din ce in ce mai multi clienti prefera aparatele DSLR” a mai spus Dinu. Camerele foto compacte Canon, Nikon, Sony si Panasonic si aparatele profesionale DSLR, Nikon si Canon sunt cele care au generat cel mai mare interes pentru clientii eMAG.ro.
Despre autor:
Citeste articolul integral in Wall-Street
Sursa: Wall-Street
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Analiză Clean Recycle: numărul deșeurilor de ambalaje, în creștere de sărbători
Sursa: green.start-up.ro
-
Baboon, roboții români antrenați să îți automatizeze rapid și eficient afacerea
Sursa: start-up.ro
-
Semnele că ai un suflet trezit spiritual
Sursa: garbo.ro
-
1 milion de clienți ING Bank au beneficiat de asigurări NN
Sursa: futurebanking.ro
-
Evenimentele astrologice din mai ne învață cele mai frumoase lecții de până...
Sursa: kudika.ro
-
Programul Sezamo de Paște: până când putem face cumpărături și ce reduceri a...
Sursa: retail.ro
-
Antreprenoriatul românesc, la ani lumină de dezvoltare: peste 90 % dintre...
Sursa: wall-street.ro