IT&C 3 Mai 2008 12:48
Yahoo Inc ar putea anuntat saptamana viitoare un acord publictar semnat cu Google Inc., prin care rezultatele cautarilor prin Yahoo Websearch ar contine mesaje publicitare Google, a declarat o sursa avizata pentru Reuters.
Intr-o perioada in care Yahoo incearca sa scape de oferta de preluare ostila venita din partea gigantului informational Microsoft, Yahoo si Google discuta un acord non-exclusiv despre care cele doua companii cred ca va primi aprobarea autoritatilor de reglementare a pietei, a declarat pentru Reuters o sursa avizata.
Microsoft analizeaza posibilitatea transformarii ofertei nesolicitate intr-o oferta ostila de preluare, iar Yahoo repeta de multe luni ca valoarea sa este cu mult peste oferta Microsoft.

Microsoft a oferit 44,6 miliarde dolari atunci cand a anuntat intentia sa, la inceputul lunii februarie.
Parteneriatul cu Google ar insemna ca Yahoo sa foloseasca sistemul publicitar Google pentru a vinde anunturi publicitare alaturi de rezultatele cautarilor pe internet prin intermediul Yahoo Websearch, au declarat companiile la inceputul lunii aprilie, cu ocazia unei perioade de teste menita a dura doua saptamani, scrie Reuters.

Posibilitatea unui astfel de parteneriat a fost prima data anuntata de catre cotidianul Wall Street Journal.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.