Microsoft analizeaza posibilitatea transformarii ofertei nesolicitate intr-o oferta ostila de preluare, iar Yahoo repeta de multe luni ca valoarea sa este cu mult peste oferta Microsoft.
Microsoft a oferit 44,6 miliarde dolari atunci cand a anuntat intentia sa, la inceputul lunii februarie.
Parteneriatul cu Google ar insemna ca Yahoo sa foloseasca sistemul publicitar Google pentru a vinde anunturi publicitare alaturi de rezultatele cautarilor pe internet prin intermediul Yahoo Websearch, au declarat companiile la inceputul lunii aprilie, cu ocazia unei perioade de teste menita a dura doua saptamani, scrie Reuters.
Posibilitatea unui astfel de parteneriat a fost prima data anuntata de catre cotidianul Wall Street Journal.
Despre autor:
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Ce planuri are PKO Bank în România: cea mai mare bancă din Polonia are active...
Sursa: futurebanking.ro
-
Sumă record cheltuită de utilizatorii OnlyFans în 2024. Câți bani au ajuns la...
Sursa: wall-street.ro
-
FRENVI, compania care îți pune pe masă tacâmuri sustenabile și comestibile
Sursa: green.start-up.ro
-
Românca Alina Sabău, antreprenoare în fashion de lux, va deschide un nou...
Sursa: retail.ro
-
Ideea simplă care digitalizează un domeniu blocat în timp | Cum funcționează...
Sursa: start-up.ro
-
Horoscop săptămânal: Care este ziua ta norocoasă în funcție de zodie în...
Sursa: garbo.ro
-
Sărbătoare 21 noiembrie - Intrarea în Biserică a Maicii Domnului sau...
Sursa: kudika.ro